Harstad Seilforening

Resultater onsdagsregatta

Bare seks båter stilte til start, men føret fungerte sist onsdag. Etter planen skulle starten gå klokka 18, men startbåt Fomle utsatte den til 1830. Nå foreslår Vidar Dinesen å starte 1830 også i fortsetningen. 

For min del er kl1830 supert, får problemer med å møte til kl18, skriver Vidar.

Gjelder kanskje flere?
Resultatene for sist onsdag finner du her. 

Sendt med email fra harstadseil